מי הוא עסק קטן ובינוני (SMB) ?

עסקים קטנים ובינוניים המעסיקים מעל 4 עובדים מהווים מעל ל 50% מכלל העסקים במשק הישראלי והם אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של המשק הישראלי אולם בכדי להצליח לאורך זמן העסקים קטנים ובינוניים עומדים בפני אתגרים ניהוליים ושיווקיים גדולים ולא תמיד יש לבעלי העסקים הידע והניסיון הנדרש בכדי לייצר יציבות ואיתנות פיננסית ולייצר מנועי צמיחה ופעילויות שוטפות בתחום השיווק והפיתוח העסקי שיניבו הצלחה עסקית. אתגרים אלו מציבים בפני מנהלי העסקים דילמות רבות וחוסר מתמיד בזמן לניהול העסקי והשיווקי ולכן רובם מעסיקים יועצים ומלווים עסקיים עם ניסיון ניהולי ועסקי אשר מהווים זרוע משלימה לפיתוח העסקי בעוד המנהלים יכולים להמשיך ולעשות בליבת העסק ושיפור מתמיד של מקצועיות העסק שהם מנהלים.

צור קשר לקבלת מידע נוסף

Picture of אורי יצחקי - יועץ עסקי שיווקי

אורי יצחקי - יועץ עסקי שיווקי

עם ניסיון של 20 שנה בניהול עסקי בכיר וייעוץ לחברות וארגונים בישראל ובחו”ל, אורי יצחקי מתמחה בליווי עסקי, ארגוני ושיווקי – במטרה לסייע להם לשפר ביצועים ורווחיות, הגדלת הכנסות, בניית קהילות עסקיות לחברות, ולרכוש ידע מעשי שיעזור לחברה לצמוח במהירות ובעקביות. ב-10 השנים האחרונות שימש יצחקי כמשנה למנכ”ל ומנהל שיווק ופיתוח עסקי בחברת עץ ועצה, וסייע לה להפוך מחברה קטנה למובילה בתחומה.

דילוג לתוכן