מהי נוכחות דיגיטלית ? ומה הם נכסים דיגיטליים ?

עולם השיווק והפרסום כיום מבוסס על נוכחות דיגיטלית שוטפת שאיננה פעולה חד פעמית של בניית אתר אינטרנט או דף בפייסבוק. נוכחות דיגיטלית הינה מכלול פעילויות שיש לבצע ולעדכן באופן שוטף על מנת ליצור בולטות לאורך זמן, מיקומים גבוהים בגוגל ובניית משפך לידים המספק זרימה קבועה של לידים איכותיים שיהפכו להצעות מחיר ולהזמנות עבודה. בעולם השיווק והפרסום המודרני הלקוח מוצף במידע בכל המדיות ולאף אחד אין רצון להעמיק במידע אלא אם המידע נוגע ישירות לצורך אישי שלו ולכן קיימת חשיבות גבוהה למסרים ולעיצוב הייחודי של הנכסים הדיגיטליים ואיכות גבוהה של התכנים בכל המדיות אותם אנו מנהלים.

נכסים דיגיטליים – הינם מכלול אמצעי השיווק והפרסום באינטרנט.

  • אתר אינטרנט – אתר אינטרנט הינו הנכס הדיגיטלי הראשי בו נרכז את כל המידע אודות השירותים והמוצרים אותם אנחנו מציעים. אתר האינטרנט מיועד לחשיפה קבועה ומשמש כאולם התצוגה בו נקבל את קהל המתעניינים ונספק מידע שיווקי ומקצועי על החברה, צוות העובדים, החזון והערכים, שירותים או מוצרים שאנו מספקים, מאמרים וכמובן גלריית תמונות להתרשמות וגירוי הדמיון הוויזואלי בקרב המתעניינים הפוטנציאליים.
  • פייסבוק – דף פייסבוק עסקי מיועד לחשיפה שוטפת של תכנים, תמונות וסרטונים לקהלי יעד המתעניינים בתחום בו העסק מספק שירותים או מוצרים.
  • אינסטגרם – פלטפורמת האינסטגרם מיועדת לחשיפה שוטפת ומהירה של תמונות וסרטונים בלבד לקהלי יעד העוקבים אחר המותג שלנו.
  • לינקדין – לינקדין הינה רשת חברתית עסקית המיועדת לשיתוף מידע עסקי, פיתוח עסקי ואיתור עובדים.
  • דף נחיתה – דף נחיתה הינה דף אינטרנט המהווה את נקודת המפגש הראשונית עם לקוח מתעניין במוצר או שירות שפרסמנו. דף נחיתה מהווה מקור לאיסוף לידים או הפניה לדף רכישת מוצר.
  • כתבה שיווקית – כתבה שיווקית הינה כלי פרסומי להעברת מידע שיווקי במבנה של כתבה עיתונאית לקידום תדמיתי של מוצר או שירות.
  • פרסום ממומן – פרסום ממומן הינו פרסום במדיות דיגיטלית של מוצר או שירות ובדרך כלל מבוסס על חיוב בגין הקלקות על המודעה.
  • קידום אורגני – קידום אתר האינטרנט באמצעות כלים מתקדמים להופעה במקומות ראשונים במנועי חיפוש כמו גוגל.

צור קשר לקבלת מידע נוסף

Picture of אורי יצחקי - יועץ עסקי שיווקי

אורי יצחקי - יועץ עסקי שיווקי

עם ניסיון של 20 שנה בניהול עסקי בכיר וייעוץ לחברות וארגונים בישראל ובחו”ל, אורי יצחקי מתמחה בליווי עסקי, ארגוני ושיווקי – במטרה לסייע להם לשפר ביצועים ורווחיות, הגדלת הכנסות, בניית קהילות עסקיות לחברות, ולרכוש ידע מעשי שיעזור לחברה לצמוח במהירות ובעקביות. ב-10 השנים האחרונות שימש יצחקי כמשנה למנכ”ל ומנהל שיווק ופיתוח עסקי בחברת עץ ועצה, וסייע לה להפוך מחברה קטנה למובילה בתחומה.

דילוג לתוכן