פינטרסט לעסקים

מהי פינטרסט pinterest ? ולמה חשוב להופיע ברשת החברתית העוצמתית הזו ?

לרשתות חברתיות כיום יכולת השפעה אדירה להתפתחות וצמיחה של עסקים. פינטרסט הינה רשת חברתית ויזואלית שצמחה ב 9 השנים האחרונות ומהווה פלטפורמה מיוחדת לחשיפת מידע והתקשרות בין הגולשים ברשת. בניגוד לרשתות אחרות כגון פייסבוק או טוויטר , העוסקות בעיקר בתוכן כתוב, בפינטרסט עוסקים בעיקר בתמונות באיכות גבוהה מאחר ואלף מילים ולפעמים גם לא מעט כסף לא יכולים לתאר ויזואליות מרהיבה ושובת לב. פעילות אינטנסיבית בפינטרסט והיכרות עם כל מה שיש לפינטרסט להציע, יכולה לייצר אפקטיבי גדולה בפרסום של עסקים המוכרים מוצרים או פרויקטים ויזואליים, ומאחר ופינטרסט הולכץ וצוברת תאוצה ברשת מנועי החיפוש מציגים תוצאות רבות מתוך דפי פינטרסט ובך מקרבים את הלקוחות הפוטנציאליים לעסק.

pinterest איך זה עובד?

הרעיון העסקי המוצהר של פינטרסט הינו לחבר בין אנשים ע”י נושאים משותפים וזאת ע”י פתיחת מעיין לוח מודעות וירטואלי שבו כל משתמש יכול לנעוץ בו מודעות של דברים אותם אהב בין אם ברחבי הרשת, במחשב האישי ובעיקר דרך לוחות המודעות של בעלי חשבונות אחרים בפינטרסט. מודעה בפינטרסט יכולה להיות תמונה או קטע וידאו כאשר לחיצה עליהם תספק מידע כגון היכן נרכש, יוצר או צולם והיכן ניתן להשיג אותו במידה וניתן לרכוש אותו.

בפינטרסט ניתן למצוא מוצרים או פרויקטים ממגוון תחומים עיצוב הבית, בניה, חומרי גלם, מוצרי לייף סטייל ועוד מגוון עצום של נושאים, המתאימים לטווח גילאים ונושאים רחב.

על אף הפוטנציאל האדיר ברשת זו בישראל החדירה היא איטית יותר אולם בשנים האחרונות חל גידול מרשים בשימוש ברשת זו ועסקים רבים מבינים כיום את הפוטנציאל הטמון בהשקעה בפינטרסט להשגת קהל לקוחות ממוקד ואוהד לתחום בו העסק פועל.

כיצד פינטרסט תסייע לבעלי עסקים?

בעלי עסקים המוכרים מוצרים או מספקים שירותים בעלי ערך ויזואלי כגון : מוצרים לעיצוב הבית, פרוייקטים בבניה, מוצרי לייף סטייל, תכשיטים ועיצובים שונים חייבים להחזיק לוח מודעות בפינטרסט שישתלב עם אסטרטגיית התקשורת השיווקית הכללית של המותג או העסק.

חשוב ביותר להעלות רק תמונות בעלות ערך ויזואלי אמיתי שיספק חווית חושים לצופה ויצירת סקרנות ובכך להוביל את הצרכן לאתר העסק או לכל דף נחיתה רלוונטי המספק פרטים על המוצר או השירות והיכן ניתן לרכוש אותם.

בעלי עסקים שמעלים תמונות של מוצרים או שירותים כאלה שיגרמו למודעה שלהם “להינעץ” בלוחות של הרבה גולשים, ייצרו תנועה יעילה לאתר האינטרנט שלהם באמצעות פעולת הנעיצה שלו. וכך ייצרו את הקישור בין המתעניינים בתמונות שלהם עם המקום בו יוכלו להשיג את האובייקטים המצולמים, בתקווה להעלות את הסיכוי לביצוע רכישה או לקבל מידע נוסף כליד לרכישה או למידע נוסף בדרך לרכישה.

בפינטרסט קיימים 2 סוגי חשבונות – חשבונות פרטיים וחשבון עסקי. ההבדל בינהם הוא בעיקר בכלי שיווק ואנליטיקס הניתנים לחשבונות עסקיים ובין היתר היכולת ואפשרות ליצור מודעות ממומנות עפ”י פילוח קהל יעד ותחומי התעניינות.

Picture of אורי יצחקי - יועץ עסקי שיווקי

אורי יצחקי - יועץ עסקי שיווקי

עם ניסיון של 20 שנה בניהול עסקי בכיר וייעוץ לחברות וארגונים בישראל ובחו”ל, אורי יצחקי מתמחה בליווי עסקי, ארגוני ושיווקי – במטרה לסייע להם לשפר ביצועים ורווחיות, הגדלת הכנסות, בניית קהילות עסקיות לחברות, ולרכוש ידע מעשי שיעזור לחברה לצמוח במהירות ובעקביות. ב-10 השנים האחרונות שימש יצחקי כמשנה למנכ”ל ומנהל שיווק ופיתוח עסקי בחברת עץ ועצה, וסייע לה להפוך מחברה קטנה למובילה בתחומה.

דילוג לתוכן