ייעוץ ארגוני וליווי בתהליכי שינוי

שינויים בתנאי השוק, ירידה ברווחיות, תוכניות התרחבות, רה-ארגון, מיזוגים, רכישות, שיפורים טכנולוגיים שדרת ניהול חדשה, דורשים לעיתים שינוי ארגוני מצומצם או מקיף. שינוי ארגוני מבוסס על הנהגה חזקה ויכולת לרתום את העובדים והמנהלים לתהליך השינוי.

תהליך שינוי ארגוני טומן בחובו לא מעט קשיים וצורך בהשקעת משאבים בתחילת הדרך על מנת להינות מקצירת הפירות בשלב בו תהליך השינוי מתייצב ומאפשר לנהל את הארגון בצורה יעילה על פי מתווה השינוי שהוגדר באסטרטגיית החברה. צוות היועצים העסקיים שלנו מורכב מאנשי מקצוע מתחומי התמחות שונים בעלי השכלה רחבה וניסיון עסקי רב בתחומי ייעוץ עסקי, ייעוץ שיווקי , ייעוץ ארגוני וניהול פיננסי וכלכלי ובעלי יכולות בין אישיות מפותחות וניסיון רב בעבודה ניהולית בארגונים מסקטורים שונים, בניהול צוותי חשיבה וצוותי עבודה ובעלי יחסי אנוש מעולים, רגישות ויכולת הובלה בכדי להשיג יחד את היעדים אותם הצבנו  להצלחת העסק שלך ולהגדלת המכירות והרווחיות לשנים רבות.

היועץ הארגוני תפקידו להביא את החברה לתוצאות אופטימליות על ידי ניהול נכון של העובדים והמנהלים בארגון, ללוות מנהלים ועובדים בתהליכי שינוי וצמיחה ולעזור בניהול משברים ארגוניים בפרט. תפקידו של היועץ הארגוני הוא לסייע בהפיכת ההחברה לגמישה ובעל יכולת הסתגלות לשינויים עסקיים, יכולת התאוששות מהירה מאירועים חריגים ויכולת להתמודדות ומתן תגובה מהירה לשינויים שמכתיבה הסביבה העסקית.

לחץ ליצירת קשר

דילוג לתוכן