קצת עליי

שמי אורי יצחקי, נשוי ואב ל 2 סטודנטים

השכלה :

מהנדס תעשייה וניהול עם התמחות בשיווק וניהול 

יועץ אסטרטגי מוסמך מטעם הטכניון

מגשר מוסמך מטעם אוניברסיטת ת”א

 

ניסיון מקצועי :

ניסיון עסקי וניהולי בכיר של מעל 20 כמנכ”ל ומנהל בכיר בתחומי שיווק ופיתוח עסקי בחברות מתחומים שונים וכיועץ ומלווה עסקי עם ניסיון עשיר בחברות וארגונים ולעסקים קטנים ובינוניים, אני מייעץ ומלווה בתשוקה עזה לחברות ועסקים שרוצים לעשות שינוי, לפרוץ קדימה ולהגדיל את שורת הרווח.

תחביבים :

בכדי לנהל, לייעץ ולצמוח אנחנו חייבים לנצל את הזמן הפנוי לנשמה ויצירה ואת החלק היצירתי וההשראה אני מקבל מכמה תחביבים שאימצתי שמאגדים בתוכם מרכיבים של אתגרים והתמדה, יצירתיות ומקום לנפש והם ריצה למרחקים ארוכים, בישול יצירתי וטיולים בארץ בחו”ל עם המשפחה או עם קבוצות שאני מארגן.

כמהנדס תעשייה וניהול עם התמחות בשיווק וניהול וכיועץ אסטרטגי מוסמך מטעם הטכניון, עסקתי בקריירה הענפה בתחומים רבים, ובהם תכנון אסטרטגי רב-שנתי ומעקבי ביצוע, בניית תוכניות שיווק ומכירות פרטניות, עבודה מול משרדי פרסום, חברות מדיה ויחסי ציבור וליווי פנים-ארגוני למנהלים.

כיועץ ומלווה עסקי, אני מתמקד בייעוץ עסקי ושיווקי והובלת חברות להצלחה ע”י מתן מעטפת שירותים מלאה, הדואגת להוביל את העסק קדימה תוך שימוש בכלים חדשניים ובניסיון העשיר שצברתי בתחום הניהול העסקי.

אורי יצחקי

דברו איתי 050-4334049 

או מלאו פרטים ואחזור אליכם

קצת המלצות לא יזיקו ...

שירותי הייעוץ והליווי לחברות כוללים:

שיווק, מכירות ופיתוח עסקי

תוכניות שיווק ופיתוח עסקי, פרסום וקידום מכירות, שיווק באינטרנט ובמדיות חברתיות, כתיבה שיווקית, פיתוח תהליכי מכירה יעילים, ייעוץ וליווי תדמיתי, ייצוג וליווי מול משרדי פרסום וחברות אינטרנט.

ניהול וארגון

ליווי מנהלים בתהליכי קבלת החלטות, שיפור תהליכי עבודה ניהוליים ותפעוליים, ייעוץ בנושא תקנים ובנייה ירוקה.

ייעוץ כלכלי

תכנון עסקי, בניית תזרים מזומנים ושיטות מעקב, תמחור מוצרים ושירותים למיקסום הרווח, השגת מימון לפעילות שוטפת והשקעות, תוכניות עסקיות ותוכניות הבראה ופיתוח.

מערכות מידע ומחשוב

הטמעת מערכות ממוחשבות לניהול כספי ושיווקי 

מיישם מערכת פריורטי זום לעסקים PRIORTY

ERP ו CRM, ייעוץ מקצועי לשימוש מתקדם בטכנולוגיות חדישות לשיווק ומכירות, עבודה בענן וטכנולוגיות מידע.

הטמעת מודל PBC להקמת מועדוני לקוחות

ללקוחות מהמגזר העסקי בישראל ובחו”ל, יצחקי מביא את בשורת מודל ה-PBC שפיתח – להקמת מועדון לקוחות פרטי. מודל זה מסייע לחברה להגדיל הכנסות, לחזק את הנאמנות למותג ולהשתמש בקהילה כערוץ שיווק משמעותי לגיוס לקוחות חדשים. זאת, לצד הגברת תחושת השייכות לקהילה תומכת, רכישת ידע מקצועי, העמקת יכולת הגבייה ויצירת רשת ענפה של קשרים עסקיים.