fbpx

מנהל, אתה דורש ביצועים יוצאי דופן בעסק. ביחד נשיג אותם

המלצות לבעלי עסקים לפעילות יוזמת בימי שיגרת קורונה

במהלך 25 שנות עשיה וניהול עסקי, גיבשתי מס’ המלצות שיעזרו לעסקים רבים לצלוח גם את המשבר הנוכחי ולהגיע במהירות לצמיחה מחודשת על אף הקשיים.

  1. יוזמה, חדשנות, חוצפה – כן זה בדיוק הזמן ליזום ולהתחדש במוצרים ושירותים חדשים המתאימים לרוח התקופה, מוצרים ושירותים שיתאימו לקהל הלקוחות שלכם הקיימים ופיתוח מוצרים ושירותים שיקרצו לקהל חדש ורענן ויהוו אלטרנטיבה למתחרים.
  2. שיווק ופרסום – זה הזמן לחזור לפרסם ! לסיים בניית אתר אינטרנט חדש, לבנות דף עסקי בפייסבוק אינסטגרם ולהרים קמפיין בגוגל וכמובן ללמוד על פלטפורמות פרסום מתקדמות כגון לינקדין, פינטרסט ופורטלים ייעודיים לתחומכם.
  3. מסחר אלקטרוני – העולם השתנה ואיתו התנהגות הצרכנים ולכן זה בדיוק הזמן לבחון האם גם אתם צריכים להיכנס למגרש וכיצד לעשות זאת במינימום השקעה ומקסימום תוצאות תוך לקיחה בחשבון את העלויות הכרוכות בבניית אתר מסחר או מכירת מוצרים דרך מתחמי מסחר (קניונים וירטואליים), ניהול האתר וטיפול בנושאים הלוגיסטיים ומתן שירות לקוחות ברמה גבוהה.
  4. התייעלות תהליכית – תקופה זו הינה תקופה מאתגרת הדורשת מחשבה ותכנון עמוק כל המשאבים הדרושים להפעלת העסק ומתן שירותים ומוצרים ברמה הגבוהה ביותר תוך התייעלות ושיפור תהליכים ושיטות עבודה תוך היעזרות ביועצים שהינם מהנדסי תעשייה ניהול ובעלי ניסיון ניהולי.
  5. חסכון בהוצאות – זה בדיוק הזמן לבחון את כל הוצאות העסק ולסווג אותן בהתאם לצורך ולדחיפות ע”י בניית תוכנית עסקית ותקציב הוצאות שוטפות והוצאות שיווק ופרסום לטווחי זמן קצרים תוך הגברת היכולת לביצוע שינויים מהירים בהתאם לשינויים בשוק.
  6. תזרים מזומנים – בתקופה זו במיוחד קיימת חשיבות עליונה לתכנן ולבנות תזרים מזומנים שישקף את כל הפעילות הפיננסית של העסק ולבצע מעקב שוטף אחר השינויים הצפויים ניהול תזרים מזומנים יעיל הינו חומת המגן של העסק ואסור לזלזל לרגע בחשיבותו ועדכונו באופן שוטף על מנת שתוכלו לשלוט בעסק ולא שהאירועים ישלטו בכם כבעלים ומנהלים של העסק.
  7. מימון ואשראי להון חוזר – עסקים רבים נדרשים לגיוס מימון על מנת לצלוח את התקופה וניתן וכדאי לבחון הלוואות ומענקים ממגוון מקורות מימון. חשוב לתכנן ולהכין מסמכי בקשה אפקטיביים המשקפים את הצרכים של העסק ובחינת מקורות המימון כגון הקרן בערבות מדינה שפתחה מסלול ייעודי לעסקים שנפגעו מירידה בפעילות העסקית עקב השבתת המשק והגדלת היכולת לחזור לפעילות שוטפת ולצמיחה מחודשת.
אורי יצחקי - יועץ עסקי שיווקי

אורי יצחקי - יועץ עסקי שיווקי

עם ניסיון של 20 שנה בניהול עסקי בכיר וייעוץ לחברות וארגונים בישראל ובחו”ל, אורי יצחקי מתמחה בליווי עסקי, ארגוני ושיווקי – במטרה לסייע להם לשפר ביצועים ורווחיות, הגדלת הכנסות, בניית קהילות עסקיות לחברות, ולרכוש ידע מעשי שיעזור לחברה לצמוח במהירות ובעקביות. ב-10 השנים האחרונות שימש יצחקי כמשנה למנכ”ל ומנהל שיווק ופיתוח עסקי בחברת עץ ועצה, וסייע לה להפוך מחברה קטנה למובילה בתחומה.

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו
דילוג לתוכן