7 המלצות לבעלי עסקים לחזרה לפעילות בימי שיגרת קורונה

במהלך 25 שנות עשיה וניהול עסקי, גיבשתי מס’ המלצות שיעזרו לעסקים רבים לצלוח את המשבר ולהגיע במהירות לצמיחה מחודשת על הקשיים.

בעזרת 7 הכללים שאימצתי לעצמי ודווקא בתקופות משבר הצלחתי להתגבר על הקשיים ולעזור ללקוחות רבים לחזור לצמיחה במהירות האפשרית.

  1. יוזמה, חדשנות, חוצפה – כן זה בדיוק הזמן ליזום ולהתחדש במוצרים ושירותים חדשים המתאימים לרוח התקופה, מוצרים ושירותים שיתאימו לקהל הלקוחות שלכם הקיימים ופיתוח מוצרים ושירותים שיקרצו לקהל חדש ורענן ויהוו אלטרנטיבה למתחרים.
  2. שיווק ופרסום – זה הזמן לחזור לפרסם ! לסיים בניית אתר אינטרנט חדש, לבנות דף עסקי בפייסבוק אינסטגרם ולהרים קמפיין בגוגל וכמובן ללמוד על פלטפורמות פרסום מתקדמות כגון לינקדין, פינטרסט ופורטלים ייעודיים לתחומכם.
  3. מסחר אלקטרוני – העולם השתנה ואיתו התנהגות הצרכנים ולכן זה בדיוק הזמן לבחון האם גם אתם צריכים להיכנס למגרש וכיצד לעשות זאת במינימום השקעה ומקסימום תוצאות תוך לקיחה בחשבון את העלויות הכרוכות בבניית אתר מסחר או מכירת מוצרים דרך מתחמי מסחר (קניונים וירטואליים), ניהול האתר וטיפול בנושאים הלוגיסטיים ומתן שירות לקוחות ברמה גבוהה.
  4. התייעלות תהליכית – תקופה זו הינה תקופה מאתגרת הדורשת מחשבה ותכנון עמוק כל המשאבים הדרושים להפעלת העסק ומתן שירותים ומוצרים ברמה הגבוהה ביותר תוך התייעלות ושיפור תהליכים ושיטות עבודה תוך היעזרות ביועצים שהינם מהנדסי תעשייה ניהול ובעלי ניסיון ניהולי.
  5. חסכון בהוצאות – זה בדיוק הזמן לבחון את כל הוצאות העסק ולסווג אותן בהתאם לצורך ולדחיפות ע”י בניית תוכנית עסקית ותקציב הוצאות שוטפות והוצאות שיווק ופרסום לטווחי זמן קצרים תוך הגברת היכולת לביצוע שינויים מהירים בהתאם לשינויים בשוק.
  6. תזרים מזומנים – בתקופה זו במיוחד קיימת חשיבות עליונה לתכנן ולבנות תזרים מזומנים שישקף את כל הפעילות הפיננסית של העסק ולבצע מעקב שוטף אחר השינויים הצפויים ניהול תזרים מזומנים יעיל הינו חומת המגן של העסק ואסור לזלזל לרגע בחשיבותו ועדכונו באופן שוטף על מנת שתוכלו לשלוט בעסק ולא שהאירועים ישלטו בכם כבעלים ומנהלים של העסק.
  7. מימון ואשראי להון חוזר – עסקים רבים נדרשים לגיוס מימון על מנת לצלוח את התקופה וניתן וכדאי לבחון הלוואות ומענקים ממגוון מקורות מימון. חשוב לתכנן ולהכין מסמכי בקשה אפקטיביים המשקפים את הצרכים של העסק ובחינת מקורות המימון כגון הקרן בערבות מדינה שפתחה מסלול ייעודי לעסקים שנפגעו מירידה בפעילות העסקית עקב השבתת המשק והגדלת היכולת לחזור לפעילות שוטפת ולצמיחה מחודשת.

אם אתם רוצים לעלות על המסלול צרו איתי קשר לפגישת ייעוץ ללא עלות ! 03-6445518

ייעוץ עסקי

היועץ העסקי ארגוני תפקידו להביא את החברה לתוצאות אופטימליות על ידי ניהול נכון של העובדים והמנהלים בארגון, ללוות מנהלים ועובדים בתהליכי שינוי וצמיחה ולעזור בניהול משברים ארגוניים בפרט. תפקידו של היועץ הארגוני הוא לסייע בהפיכת ההחברה לגמישה ובעל יכולת הסתגלות לשינויים עסקיים, יכולת התאוששות מהירה מאירועים חריגים ויכולת להתמודדות ומתן תגובה מהירה לשינויים שמכתיבה הסביבה העסקית.

 לחץ ליצירת קשר

ניהול פיננסי

ייעוץ וליווי פיננסי, בנייה והדרכה של ניהול תזרים מזומנים, דוחות כספיים וניהוליים, בניית מרכזי רווח, צמצום עלויות, מימון והלוואות, תוכניות הבראה והתייעלות.

לחץ ליצירת קשר

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן